Subject: Infokiri inimesel kasutatava retseptiravimi asendamisest
From: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 May 2024 13:58:52 +0300

Saatja: Ravimiamet <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 8. mai 2024 15:02
Teema: Infokiri inimesel kasutatava retseptiravimi asendamisest

Head apteekrid

Ravimiamet on saanud mitmeid küsimusi tarneraskuse ajal välja kirjutatud
retseptiravimite asendamise kohta. Manuses olevas infokirjas avame
retseptiravimi asendamise küsimusi laiemalt kui tarneraskuse kontekstis,
sest nõudeid on tõlgendatud mõnevõrra erinevalt ning Ravimiamet pidas
mõnes osas vajalikuks ka oma seniste seisukohtade üle vaatamist. Infokirja
kooskõlastasime Eesti Apteekrite Liidu, Eesti Proviisorapteekide Liidu ja
Eesti Perearstide Seltsiga.

23. mail toimuval Ravimiameti infopäeval on asendamise teema päevakorras
(vt
https://ravimiamet.ee/uudised/ravimiamet-korraldab-apteekritele-infopaeva-
0). Kui teil tekib infokirja lugedes küsimusi-muresid, siis palun saatke
need 16. maiks e-kirjaga [email-masked]
<mailto:[email-masked]> , et saaksime nendega infopäeval
ettekannet tehes arvestada.

Ravimiamet tänab apteekreid, kes igapäevaselt otsivad lahendusi
patsientidele, kellele välja kirjutatud ravimit ei ole parajasti saada.
Soovime teile selles keerulises, kuid äärmiselt vajalikus ja tänuväärses
töös jõudu ning meelerahu!

Ravimiamet